piatok 22. novembra 2013



Crazy Sweatshirt :

Dnes som si pre vás pripravila nový príspevok ktorí ma napadol-Zaujal. Budem písať o Crazy Sweatshirt .Sú skvelé a idem si i ja objednať . Pravde podobne si objednám túto s Miley. 
Pri týchto mikinách si ozaj príde každý na svoje od Justina Biebera po zaujímave tvary a Simpsonovcou. Mikiny sú unisex . Podľa mňa sa hodia strihom aj chalanom aj babám. Ide len o to ako si to kto dopasuje. Na prvý pohľad maju "chlapčenský" strih . No určite budú skvelo vyzerať ak sa dopasujú k legínam.Na nete som trochu "pátrala "Po týchto mikinách a tie najlepšie som vybrala : 
Tu sa o nich dozviete viac :  http://badsmellingboy.com/
http://sexy-sweaters.com/ :)

Prepáčte že sa veľmi nevenujem blogu a ďakujem že mi nevypisujete že "kedy bude nový príspevok" :) Dúfam že sa k písaniu ďalšiemu príspevku dostanem čo najskôr. !<3 Love yaa







6 komentárov:

  1. Su super. <3 Aj ja si objednám. Už som sa dlhšie tešila na nový príspevok, :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hahaha,jaka trapka.Napišem tu komentár s negativnym názorom a ona ho vymaže.Si chorá dievča ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Choré je skrývať sa za anonymitou a písať anonymne takéto veci. Nad tvojím názorom by som sa zamyslela ak by si mi ho napísal/a do chatu na facebooku. (Napr.) .. A nie nad niekým kto je zakomplexovaný a svoje ego a sebavedomie si buduje na mojom blogu. Robím to čo chcem a to čo ma baví a nemienim to prestať robiť alebo sa toho vzdať len preto že niekto mi napíše niečo negatívne.

      Odstrániť
  3. ja mám veľmi rada tieto crazy mikiny! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super blog! :-))))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť