sobota 15. marca 2014

MY CARE :)

Hi Guys :)
Prepáčte že píšem až tak neskoro príspevok no nebudem vám klamať. Mala som strašne veľa toho v škole, písomky, skušania + som odcestovana. (Postnem aj fotky!). Minulý týždeň nám skončili prázdninky :( Väčšinu času som trávila odcestovaná (ano,zase :( ) a mala som nabitý program, čiže ani v  tedy som nestíhala pridávať.Fakt mi je to ľúto ale aspoň mám závezok že sa budem viac venovať blogu. :)
Späť k príspevku :

Dnes som sa rozhodla spraviť príspevok o tom ako sa starám o moje vlasy, pleť a zúbky :D
 Príspevok bude roztriedení do 3 kategorii : 1,Hair 2,Skin 3,Teeth


HAIR:

Popravde moje vlasy neznášam. Ak by malo byť po mojom bola by som modrooká blondína (samozrejme som zelenooká tmavovláska ) Moja starostlivosť o vlasy: Vlasy si češem nespočetný krát do dňa. Na ich starostlivosť som zo začiatku používala Šampon L´ORÉAL PARIS ELSEVE RE-NUTRITION čo bola chyba lebo vôbec nieje vhodný pre moje vlasy. (V skratke strašne mi doničil vlasy! ) 
L´ORÉAL PARIS ELSEVE RE-NUTRITION



Môj aktuálny šampón je SAYOSS REPAIR THERAPY a je úplne skvelý :) Dal mi dokopy vlasy a vyživuje mi ich čiže vyzerajú stále lepšie a lepšie:)
SYOSS REPAIR THERAPY a SYOSS SILICONE FREE .
+Používam masku na zábal vlasov od  kaderníka no práve ju nemám po ruke keďže mi ešte nedošla a od starej som obal vyhodila. (Určite ale ešte bude spomenutá na blogu). Nebudem sem vypisovať postupnosť kedže každý si vie umyť vlasy. ( Maska sa nanáša až po použití a zmyťí šampóna)
  

SKIN :

Na tvár používam vodu na tvár značky HIMALAYA HERBALS (150ml ) je fakt učinná! Pleť mam hladkejšiu oveľa menej vyrážok a táto značka je vhodná aj pre chalanov a predovšetkým je vhodná pre všetky typy pleti . :) 
Použitie : Navlhčite tvár a nanesiete tuto vodičku jemne pracujte s kruživými  pohybmi. Oplachnite (Zmite a osušte si tvár. Opakujte to dva krát denne. Napr.: Ráno a Večer.
HIMALAYA HERBALS-FACE WASH.
Na zdravú pleť sú predovšetkým  typické staré dobré "detské"  krémy.( Nivea,Nivea Baby,HiPP )

Teeth: 

Na biele zuby mám jeden fakt dobrý starý recept. (Praktizujte max. 3x do týždňa)
Potrebujeme : 1,Zubnú kefku :D 
                      2,Sódu Bikarbónu
                      3,Pol citróna 
Sódabikarbóna zmiešaná s citrónom.
Na tanier nasypeme 5 čajových lyžičiek Sódi B. Na ňu vytlačíme polku citróna a zamiešame pomocou zubnej kefky alebo lyžičky. Postup je rovnaký ako pri čistení pomocou zubnej pasty. (Zubnú pastu neodporúčam hneď použiť po SódeB. Časový odstup cca 15-20min.!!!)
Ďakujem za prečítanie článku ak sa vám páčil alebo máte niejaké otázky píšte do komentáru )
Ady Madudová
Ady :)

9 komentárov:

  1. Chcela by som sa opýtať o koľko ti asi tá soda b. vybieli zuby a ako dlho sa to robí? :) ináč zaujímvý blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhodne vyskúšam :) úžasný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný blog dofam že napisees viq

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj mohla by si si pozrieť tento blog? +Zanechať tam komentar? http://daniellestylephoto.blogspot.sk/ -treba to skopírovat :) dakuujem pekne všetkým ktorý za na to pozrú :)

    OdpovedaťOdstrániť