nedeľa 18. mája 2014

DIY| How to make a Chanel logo Shirt 

 Ahojte :)! Najprv sa vám chcem ospravedlniť za to že som už dlho nič nepostla. Pravdu povediac, ani sa mi nechcelo a keď už hej v strede rozpísaného článku som zaspala pri zapnutom notebooku . Fakt prepáčte. Dala som si záväzok že budem cca 1x do týždňa pridavať :) Okej nezdržujte sa a pustite sa do toho :) 

Hi guys. Pardon for my ignorace. Iam really lazy for new post. I have new commitment I will post new article to every 1 week. 

Potrebujeme: 
Potrebujeme :
-Akrylovú farbu
-Štetce
-Tričko (Najlepšie jednofarebné)
 -Fixu (Prispôsobenú farbe loga)

You need :
-Acrylic paint
-Brushes
-T-shirt
-Black marker (Logo colour) 



























Tričko vyschlo za cca 30 minut :) Potom to už len zažehlite a zázrak je na svete <3 
Tshirt dry within 30 minutes  







 Tu to máte aj v obrazkovom zobrazení :) Dajte odber na Youtube a určite mi napíšte tu alebo na YT do komentáru čo by ste chceli v GIVEWAY :) Lebo ich bude viacej :) Ďakuejm za každy lajk odber i koment aj tu aj na youtube :) 















5 komentárov: